رنگ رویه آلکید سوله ای

رنگهای آلکیدی رنگهای مناسب جهت مصرف رنگ آمیزی سطوح فلزی و گچی هستند. اجرای راحت و زمان خشک شدن مناسب از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. رنگ آلکیدی در انواع مات ونیمه مات و براق تولید میگردد.

شرکت آریا سطح تهران با برند آریا پارس رنگ‌های آلکیدی خود را در فروشگاه ها عرضه میدارد. استفاده از رنگ آلکیدی در مصارف مختلف صنعتی و ساختمانی بسیار وسیع است. یکی از انواع رنگ آلکیدی که بسیار پرکاربرد است رنگ سوله‌ ای است که برای رنگ آمیزی سوله مطابقت داده شده است. این نوع رنگ کیفیت بالایی برخوردار است و با توجه به قیمتی که دارد یک محصول کاملا اقتصادی و محسوب می‌شود. شرکت آریا سطح تهران رنگ سوله‌ ای را در بسته بندیهای 20 کیلویی عرضه میدارد. توصیه میگردد برای مقاومت بیشتر سازه از آستریهای ضدخوردگی مانند زینک فسفات آلکیدی یا زینک کرومات آلکیدی و یا نوع ساده آستر ضدخوردگی آلکیدی استفاده شود.

بنا به سفارش مشتری، این شرکت توانایی کامل تولید رنگ سوله‌ ای را در وزنهای بالا و فام سفارشی دارد.

رنگ سوله ای ممتاز

این محصول بر پایه رزین آلکید بلند روغن (Oil Long (طراحی شده است و جهت رنگ آمیزی اسکلت فلزی انواع سوله های صنعتی تو صیه می‌گردد. از خواص مهم این محصول می‌توان به چسبندگی عالی ، انعطاف پذیری بالا و مقاومت جوی و ضد خوردگی مناسب اشاره نمود. براقیت مناسب با سازه سوله و پوشش بالا و خشکایی فوق العاده این محصول سبب سهولت و افزایش سرعت اجرایی آن شده است. از اینرو کاربرد این محصول را در صنایع سوله سازی کشور افزایش داده است.

آماده سازی سطح

سطح مورد نظر باید از هرگونه آلودگی عاری گردد که به همین منظور می توان از روش‌هایی همچون اعمال فشار باد، شستشو با شوینده ها و تینرها بهره برد.
برای سطوح فولادی استفاده از روش‌های مکانیکی مانند سندبلاست تا درجهSA 5.2-3 توصیه می گردد.
رنگ آمیزی بایستی بلافاصله پس از آماده شدن سطح و زدودن گرد و غبار ناشی از بلاست انجام گیرد.

شرايط محیط رنگ آمیزی

بهترین درجه حرارت محیط و سطح کار حین رنگ آمیزی بین 50-5 درجه سانتیگراد است.

برای حصول کیفیت مناسب توصیه می گردد رنگ آمیزی حتی الامکان در محیط های سرپوشیده

انجام شود. دمای محیط هنگام رنگ آمیزی بایستی حداقل 3 درجه سانتیگراد

بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد تا از تشکیل قطرات آب روی سطح جلوگیری شود.

روش اعمال رنگ سوله ‌ای

رنگ را بوسیله همزن با دور مناسب ، میکس و یکنواخت کنید. رعایت فاصله زمانی مناسب بین لایه‌ها الزامی است. با توجه به روش اجرا با اضافه کردن تدریجی تینر مربوطه مخلوط رنگ را به ویسکوزیته مناسب رسانید.

درصد تینر مصرفی جهت رقیق سازی در دمای 25 درجه سانتیگراد:
قلم مو و غلطک %15-5
اسپری هوا %25-10
اسپری بدون هوا %10-0

تجهیزات رنگ آمیزی :
0.015-0.013 inchنازل قطر با) Air Less) هوا بدون اسپری-
– اسپری هوا (conventional (با قطر نازل mm 5.1-2 و فشار 5-3 اتمسفر
قلم مو و غلطک

نکات ايمنی استفاده از رنگ سوله ای

– توصیه می گردد از استنشاق مداوم بخارات حلال این رنگ در فضاهای بسته خودداری نموده و حتی الامکان از لوازم ایمنی مناسب استفاده کنید. در صورت تماس با پوست و چشم با آب زیاد شستشو گردد.
– این رنگ اشتعال زا بوده و بایستی از حرارت، جرقه و شعله دورنگه داشته شود.

به منظور مشاوره در مورد خرید رنگ سوله ای و دریافت اطلاعات فنی مربوط به این محصول، لطفا همین حالا با کارشناسان فروش شرکت آریا سطح تهران تماس بگیرید. همچنین، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.