رنگ های روغنی

رنگ‌های آلکیدی بر اساس رزین به کار رفته در آن نامگذاری شده و در بازار عموم معمولا تحت عنوان رنگ‌های روغنی شناخته می‌شود.

این نوع رنگ از انواع پوشش‌های پلیمری است که با توجه به نوع مصرف آن ممکن است بر پایه انواع رزین‌های تک جزیی مانند مدیوم، لانگ، اصلاح شده و … تولید شود.

این نوع پوشش‌ها معمولا در همه سطوح فلزی، گچی، سیمانی و بتنی در نمای داخلی یا خارجی ساختمان‌ها و با توجه به نوع فرمولاسیون جهت آستر یا لایه نهایی کاربرد دارد.

رنگ روغنی براق آلکیدی آریا پارس با کد 1151

رنگ روغنی براق آریا پارساین رنگ بر پایه رزین آلکید و مناسب جهت آب و هوای ایران میباشد که از بهترین مواد اولیه موجود در کشور تهیه شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به زمان خشکایی مناسب ، پوشش زیاد و  براقیت بالا اشاره کرد.

رنگ روغنی براق آلکیدی روی کلیه سطوح فلزی ، گچی ،سیمان ، بتنی در نمای داخلی وخارجی ساختمان کاربرد داشته و بوسیله قلم ، غلطک و پیستوله قابل اجرا است.

جهت رقیق کردن این محصول از تینر روغنی معتبر استفاده می‌شود که جهت کار با پیستوله به میزان 30 درصد و جهت کار با غلطک رنگ و قلم مو  به میزان 20 درصد استفاده می‌شود.

همچنین قبل از اجرا کاملا رنگ و تینر را به صورت یکنواخت مخلوط و سطح زیرین را عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی نموده و پس از اشباع نمودن سطح با روغن زیر کار مناسب رنگ را اجرا نمائید. بدیهی است سطح مورد استفاده باید کاملا خشک باشد. پوشش تئوری رنگ بین 8 تا 10 متر مربع در هر لیتر بوده و پوشش واقعی بستگی به جنس و شرایط سطح زیرین دارد.

زمان خشکایی سطحی در دمای 25 درجه سانتیگراد حدود 5ساعت بوده و خشکایی عمقی بستگی به شرایط سطح زیرین ،درجه رطوبت محیط، و دمای هوای دارد. بین اجرای هر دست بهتر است 24 ساعت زمان در نظر گرفته شود.

رنگ روغنی براق آلکیدی آریا پارس در انواع رنگبندیهای مختلف تولید میشود.

رنگ روغنی مات آلکیدی آریا پارس با کد 1155

توسعه و تنوع محصولات آریا پارس
محصولات آریا پارس

رنگ‌های روغنی مات آریا پارس نیز بر پایه رزین آلکید و مناسب جهت آب و هوای ایران میباشد که از بهترین مواد اولیه موجود در کشور تهیه شده است.  زمان خشکایی مناسب وپوشش بالا از ویژگی های بارز این محصول است.

این محصول روی کلیه سطوح  گچی ،سیمان ، بتنی در نمای داخلی ساختمان کاربرد داشته و بوسیله قلم ، غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد.

این رنگ به دلیل براقیت کم عیوب سطح کار را کمتر نمایان میکند به همین دلیل استفاده از آن در اتاقهای نشیمن با نور زیاد  توصیه میشود.

همانند سایر رنگ‌های روغنی، از تینر روغنی برای رقیق کردن رنگ روغنی مات استفاده می‌شود که جهت کار با پیستوله به نسبت 30 درصد و جهت کار با غلطک و قلم مو  به نسبت 20 درصد رقیق می‌شود.

همچنین قبل از اجرا کاملا رنگ و تینر را به صورت یکنواخت مخلوط و سطح زیرین را عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی نموده و پس از اشباع نمودن سطح، با روغن زیر کار مناسب رنگ را اجرا نمائید.

بدیهی است سطح مورد استفاده باید کاملا خشک باشد .پوشش تئوری رنگ بین 8 تا 10 متر مربع در هر لیتر بوده و پوشش واقعی بستگی به جنس و شرایط سطح زیرین دارد.

زمان خشکایی سطحی رنگ روغنی مات در دمای 25 درجه سانتیگراد حدود 5ساعت است و خشکایی عمقی به شرایط سطح زیرین ،درجه رطوبت محیط و دمای هوا بستگی دارد. بین اجرای هر دست بهتر است 24 ساعت زمان ماند در نظر گرفته شود.

رنگ روغنی مات آلکیدی آریا پارس در دو فام سفید و مشکی تولید میگردد.

رنگ روغنی نیمه براق آوش با کد 1123

این رنگ بر پایه رزین آلکید و مناسب جهت آب و هوای ایران میباشد که از بهترین مواد اولیه موجود در کشور تهیه شده است . زمان خشکایی مناسب ، پوشش بالا از ویژگی های بارز این محصول میباشد. این محصول روی کلیه سطوح فلزی ، گچی ،سیمان و بتنی کاربرد داشته و بوسیله قلم ، غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد.

جهت رقیق کردن این محصول از تینر روغنی معتبر استفاده و جهت کار با پیستوله به نسبت 30 درصد و جهت کار با غلطک و قلم مو  به نسبت 20 درصد رقیق شود، همچنین قبل از اجرا کاملا رنگ و تینر را به صورت یکنواخت مخلوط و سطح زیرین را عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی نموده و پس از اشباع نمودن سطح با روغن زیر کار مناسب رنگ را اجرا نمائید بدیهی است سطح مورد استفاده باید کاملا خشک باشد.

پوشش تئوری رنگ بین 5تا6 متر مربع در هر لیتر بوده و پوشش واقعی بستگی به جنس و شرایط سطح زیرین دارد.

زمان خشکایی سطحی در دمای 25 درجه سانتیگراد حدود 4ساعت بوده و خشکایی عمقی بستگی به شرایط سطح زیرین ،درجه رطوبت محیط،و دمای هوای متغییر میباشد.

بین اجرای هر دست بهتر است 24 ساعت زمان ماند در نظر گرفته شود.

رنگ روغنی نیمه براق آوش در انواع رنگبندی‌های مختلف تولید میشود.

رنگ‌های روغنی نیمه براق آلکیدی آریا پارس با کد 1153

رنگ روغنی مات آریا پارساین رنگ بر پایه رزین آلکید لانگ و مناسب جهت آب و هوای ایران میباشد که از بهترین مواد اولیه موجود در کشور تهیه شده است .

زمان خشکایی مناسب ، پوشش زیاد و  براقیت نسبتا” بالا از ویژگی های بارز این محصول میباشد.

این محصول روی کلیه سطوح فلزی ، گچی ،سیمان ، بتنی در نمای داخلی وخارجی ساختمان کاربرد داشته و بوسیله قلم ، غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد.

جهت رقیق کردن این محصول از تینر روغنی معتبر استفاده و جهت کار با پیستوله به نسبت 30 درصد و جهت کار با غلطک و قلم مو  به نسبت 20 درصد رقیق شود، همچنین قبل از اجرا کاملا رنگ و تینر را به صورت یکنواخت مخلوط و سطح زیرین را عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی نموده و پس از اشباع نمودن سطح با روغن زیر کار مناسب رنگ را اجرا نمائید بدیهی است سطح مورد استفاده باید کاملا خشک باشد.

پوشش تئوری رنگ بین 8 تا 10 متر مربع در هر لیتر بوده و پوشش واقعی بستگی به جنس و شرایط سطح زیرین دارد.

زمان خشکایی سطحی در دمای 25 درجه سانتیگراد حدود 5ساعت بوده و خشکایی عمقی بستگی به شرایط سطح زیرین ،درجه رطوبت محیط،و دمای هوای متغییر میباشد. بین اجرای هر دست بهتر است 24 ساعت زمان ماند در نظر گرفته شود.

رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی آریا پارس در فام سفید تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *