رنگ اپوکسی استر هوا خشک

رنگ اپوکسی استر هوا خشک. اپوکسی استر مواد شیمیایی مصنوعی هستند که به عنوان بازدارنده های خوردگی در سطوح فلزی استفاده می شوند. آنها پایه پلیمری دارند و معمولاً به صورت چسب یا رنگ ارائه می‌شوند. آنها را می توان در پوشش ها ، رزین ها و طیف وسیعی از مواد دیگر برای جلوگیری از خوردگی استفاده کرد.

رنگ اپوکسی استر هوا خشک

استرهای اپوکسی به عنوان پوشش های بازدارنده عمل می کنند. آنها این کار را با تشکیل یک لایه انفعال روی بستر فلز انجام می دهند تا محافظت شود. این کار از جذب و واکنش پذیری با آب ، مواد شیمیایی و سایر مواد خورنده جلوگیری می کند. این انفعال قطبش الکتروشیمیایی ایجاد می کند ، در نتیجه واکنش را کاهش می دهد.

وقتی روی سطح فلز قرار می گیرد ، استرهای اپوکسی سفت می شوند و یک لایه اضافی بسیار محافظ ایجاد می کنند که دوام و مقاومت فلز را افزایش می دهد.

فلزاتی نظیر آهن، به دلیل افزایش واکنش تبادل یونی ، بیشتر در معرض خوردگی هستند. بنابراین این فلزات برای خنثی سازی این واکنش به پوشش بازدارنده محافظ نیاز دارند. اپوکسی استرها بازدارنده های خوبی برای چنین فلزاتی هستند.

به منظور مشاوره در مورد خرید رنگ اپوکسی استر هوا خشک و دریافت اطلاعات فنی مربوط به این محصول، لطفا همین حالا با کارشناسان فروش شرکت آریا سطح تهران تماس بگیرید. همچنین، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.