کفپوش اپوکسی آنتی اسید

کفپوش اپوکسی ضد اسیدی یا آنتی اسید چیست؟

گزینه های کفپوش کاشی و سرامیک ضد اسید یا ضد اسید؛ این یک کاربرد بادوام، بهداشتی و طولانی مدت برای پوشش کف است، در بسیاری از مناطق صنعتی، به ویژه در تأسیسات بخش مواد غذایی از آن استفاده می شود.

کفپوش کاشی و سرامیک آنتی اسید، سطوح بالایی از دوام را از نظر خواص حرارتی، مکانیکی و شیمیایی برای کف هایی که در معرض مواد شیمیایی خشن قرار دارند، فراهم می کند. این کفپوش به دلیل دارا بودن شرایط بهداشتی لازم در شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص در شرکت هایی که در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنند.

کفپوش ضد اسید خاصیت ضد باکتریایی دارد و از رشد باکتری روی زمین جلوگیری می کند. از آنجایی که تمیز کردن آن آسان است، می توان آن را به راحتی تمیز و نگهداری کرد. به لطف ساختار سطحی مات، خاصیت ضد لغزشی دارد، بنابراین به پرسنل کمک می کند تا بسیار راحت تر کار کنند.

کفپوش ضد اسید که امروزه یکی از مورد پسندترین انواع کفپوش اپوکسی است و با ویژگی های پیشرفته خود متمایز است، محصولی بدون معایب است. دارای ویژگی هایی است که کارایی فوق العاده، استانداردهای بالا و عملکرد را برای امکانات، مشاغل، مناطق صنعتی ارائه می دهد. به خصوص به لطف عمر بسیار طولانی خود، فرصت صرفه جویی در هزینه را فراهم می کند.

مزایای کف کاشی اسید چیست؟

مزایای کفپوش اپوکسی آنتی اسید برای مشاغل بسیار زیاد است. به دلیل مقاومت شیمیایی، در برابر مواد مورد استفاده در فرآیند تولید مقاومت نشان می دهد. همچنین به محافظت از قسمت های واقعی کف و دیوار کمک می کند. این کفپوش با ویژگی های زیر خودنمایی می کند :

به دلیل استفاده طولانی مدت، مقاومت در برابر سایش ، مقرون به صرفه است.

مقاومت در برابر بارهای سنگین؛ همچنین برای مناطقی که کارگران از ماشین‌هایی مانند لیفتراک استفاده می‌کنند، ایده‌آل است.

با ویژگی عدم لغزش، خود ایمنی کارمندان یا مشتریان را تضمین می کند.

جلوگیری از تشکیل باکتری، پشتیبانی از فرآیندهای تولید در شرایط بهداشتی،

به دلیل ساختارش سازگار با محیط زیست است.

بسته به زمان و استفاده تغییر رنگ نمی دهد، زیرا با استفاده از مواد طبیعی تولید می شود.

تمیز کردن آسان، بدون نیاز به تلاش، مطابق با استانداردهای بهداشتی است.

در برابر دمای بالا مقاوم است.